18SXX!! Gambar AKSI BERAHI gadis Melayu di air terjun..

Posted by MPP On Khamis, 14 Februari 2013 12 comments

Gambar ni gua jumpa dalam satu fanpage Fesbuk semalam.. Memang mengejutkan beb apabila dah ada anak dara melayu dizaman sekarang ni yang tanpa segan silu bergambar macam tu dan kemudiannya berkongsi dengan umum aksi ghairah dorang..

Apa dah jadi dengan sifat pemalu dalam diri anak gadis melayu yang selama ni dibangga-banggakan? Mungkin dah pupus agaknya kot sifat malu dan juga budaya timur yang sinonim dengan gadis melayu dulu..

Gua rasa.., kita tak payah la nak salahkan sesapa dalam hal ni.. Dari pandangan gua, gadis melayu dalam gambar ni dah berusia dan matang untuk berfikir secara waras..

So perlakuan tak senonoh dorang tu rasanya diatas kerelaan sendiri dan bukannya ada paksaan dari sebarang individu lain mahupun desakan dari parti-parti politik..

Jadi kalau korang nak kutuk, sila jangan babitkan pihak lain selain dua minah ghairah dalam gambar ni ye.. Yang buruk kita jadikan sempadan.., yang baik kita buat tauladan.. Peace!!


12 comments:

Tanpa Nama berkata...

Memang da jenis x tau malu la tuh, tgk je la pakaian derang tuh. Kalau tau malu, x kan pakai camtu, bt aksi camtu bila bergambar. Malu dia da letak bawah kasut. Kalau aku jumpa muka sekor2 ni, lempang sedap ni sbb aku pun x rasa malu nak lempang muka2 yg x tau malu ni

aj

Tanpa Nama berkata...

betul ke ANAK DARA lagi?

Tanpa Nama berkata...

Ce try bg link page

Tanpa Nama berkata...

Memang dah teruk remaja sekarang, tak tau batas sopan dan santun. Entah apala "TATA-SUSILA" yang di ajar disekolah sekarang sampai mereka dah tak tau jaga maruah sendiri dan tak tahu erti malu.

min berkata...

....sebab apa xde rasa malu dan xtau malu... simple, sebab malu itu sebahagian dari iman, jadinya bila xde iman makanya, mana nak ade rase malu!!.. Dah sahih mereka mungkin beragama Islam tapi beriman.... emmm lu fikirlah sendiri....sob sob....

Tanpa Nama berkata...

ni bkn kt malaysia ni, ni mcm kt india & gadis india tamil nadu.

AAv6 berkata...

errr.. korang yg komen2 nih beriman & bertaqwa ke sengaja masuk kat sinih hehehe..

AAv6 berkata...

errr.. korang yg komen2 nih beriman & bertaqwa ke sengaja masuk kat sinih hehehe..

Tanpa Nama berkata...

HAHAHA...well said AAv6! I support u 1500%...HAHAHAHA

hentamSaja berkata...

Dah sangap la kot...sambil2 promote kan diri,nk bgtau dia teringin buat seperti yg tgh di gayakan..m

Tanpa Nama berkata...

indon kut...

norm berkata...

keluarga dier tak marah atau keluarga dier tak tahu....kok mane pon akan ader manusia yg macam niihhh...

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online